ติดตามวิดีโอด้านล่างเพื่อดูวิธีการติดตั้งเว็บไซต์ของเราเป็นแอปเว็บบนหน้าจอหลักของคุณ
บันทึก: ฟีเจอร์นี้อาจไม่สามารถใช้งานได้ในบางเบราว์เซอร์
:coolly-0010:ระยะลิฟมันจะสูงกว่าอะคับ ทำให้อากาศเข้าและออกได้มาขึ้น
All models except the N1 and Z2 (itself a modified N1) versions of the RB26DETT use twin, parallel ceramic turbochargers, utilizing 3 cylinders per turbo and running at 10PSI (restricted by boost restrictor to 14PSI). The N1 and Z2 versions use Garret T25 steel turbochargers due to issues with the N1
ยังอุตส่าตามมาป่วนถึงในนี้เลยนะ:coolly-0010:มีบรรยายไทยไหมฮะ
ทุกรุ่นยกเว้นรุ่น N1 และ Z2 (ตัวเองมีการปรับเปลี่ยน N1) จากการใช้งานที่ RB26DETT คู่ขนาน turbochargers เซรามิกโดยใช้ 3 ถังต่อเทอร์โบและการทำงานที่ 10PSI (จำกัด โดย restrictor เพิ่มไป 14PSI) รุ่น N1 และ Z2 ใช้ห้องใต้หลังคาเหล็ก T25 เทอร์โบเนื่องจากปัญหาเกี่ยวกับการประเมินเพิ่มสูงขึ้นของ N1 กับ R32, R33 ใช้รุ่นแบริ่งวารสารและ R34 ใช้ชนิดลูกปืนAll models except the N1 and Z2 (itself a modified N1) versions of the RB26DETT use twin, parallel ceramic turbochargers, utilizing 3 cylinders per turbo and running at 10PSI (restricted by boost restrictor to 14PSI). The N1 and Z2 versions use Garret T25 steel turbochargers due to issues with the N1’s higher boost rating, with the R32, R33 using Journal Bearing versions, and the R34 using the Ball Bearing type.
Engine specifics
- 24 valves, 4 valves per cylinder
- Cast-iron engine block
- Aluminium cylinder heads
- Camshaft Duration: 240°in, 236°ex lift: 8.58mm in, 8.28mm ex (Standard). Camshaft duration 240°in, 236°ex lift: 8.58mm in, 8.28mm ex (N1)
- 6 throttle bodies